מהם החומרים האידיאליים המשמשים במדפים במחסן?

מהם החומרים למדפים במחסן?

המדפים למחסן בעסק יכולים להיות עשויים פלדה, עץ, או רשת.

מדפי פלדה הם הבחירה הנפוצה ביותר מכיוון שהם עמידים וחסכוניים. ניתן לעצב אותם כך שיתאימו לגדלים שונים של פריטים ומגיעים באורכים רבים ושונים. ישנם גם סוגים רבים ושונים של מדפי פלדה זמינים בשוק כולל מדפים פתוחים ומדפים אחוריים סגורים.

מדפי עץ משמשים לעתים קרובות כאשר האסתטיקה חשובה לבעלים או למנהל אך יש להם גם כמה חסרונות. עץ אינו עמיד כמו פלדה ולכן יהיה צורך להחליף אותו לעתים קרובות יותר והוא יקר יותר מפלדה. כמו כן, יש צורך לשייף ולאטום כל כמה שנים דבר הכרוך בעבודות תחזוקה רבות.

מדפי רשת אינם נפוצים במיוחד אך יש להם כמה יתרונות על פני חומרים אחרים כמו עץ או פלדה מכיוון שהם מאפשרים זרימת אוויר שמונעת צמיחת עובש וריקבון, הם לא תופסים הרבה מקום, והם קלים להרכבה.

בחירת מידוף מתאים למחסן

בחירת המדפים לחנות או למחסן היא משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כמו משקל הפריטים לאחסון, גובה ורוחב המדפים וכמות השטח הפנוי במחסן שלכם.

החומרים האידיאליים המשמשים למדפים במחסן תלויים למה אתה צריך אותם. לדוגמה, אם אתה צריך לאחסן פריטים כבדים שלא יוזזו לעתים קרובות אז אתה צריך להשתמש במדפי מתכת. אם אתה רוצה שהמדפים שלך ייראו אטרקטיביים, עץ או זכוכית עשויים להיות אפשרויות טובות יותר.

חלק א': למה חשוב מדפים ומה אתה מחפש?

המדפים חשובים כי הם עמוד השדרה של המחסן והבסיס לאחסון מוצרים. ניתן להשתמש בהם לאחסון, ארגון והצגת מוצרים. סוג המדף שתבחר יהיה תלוי למה אתה צריך אותו, כמה מקום יש לך וכמה כבדים המוצרים שלך.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מדפים:

-מתלה למשטחים – לעומסים כבדים וצפיפות אחסון גבוהה

-מדפי רשת – לעומסים קלים עם הרבה אחסון

-יחידות מדפים – לעומסים בינוניים עם אחסון מוגבל

המדפים הם מרכיב מכריע במחסן. לעתים קרובות מתעלמים מהם בעת עיצוב מחסן מכיוון שהם אינם "הראווה" של המחסן. עם זאת, הם ממלאים תפקיד חשוב בארגון ואחסון חומרים.

יש הרבה שצריך לקחת בחשבון בבחירת מדפים לעסק שלך. אתה צריך לשקול כמה מקום יש לך, אילו סוגי חומרים אתה צריך לאחסן, וכמה כבדים החומרים האלה הולכים להיות.

מבחינת משקל, יש מגוון רחב של אפשרויות מדפים שיכולות להתאים לכל צורך או דרישת משקל שיש לכם.

מדוע כדאי לשקול מדפי פלדה תעשייתיים?

מדפי פלדה תעשייתיים משמשים במחסנים ובמפעלים לאחסון מוצרים. הם עשויים בדרך כלל מפלדה ויש להם מוט מתכת העובר לרוחב החזית. מדפי פלדה תעשייתיים יכולים להיות מוערמים זה על גבי זה ליצירת יחידת מדפים.

מדפים למחסן בעסק – איך בוחרים מדפים למחסן בעסק?

מדפי פלדה/אלומיניום תעשייתיים הם סוג המדפים הפופולרי ביותר למחסנים. הם עמידים, מודולריים ( מידוף מודולרי ) וניתנים להתאמה אישית לכל גודל. מדפים אלה משמשים במחסנים בכל רחבי העולם מכיוון שיש להם כל כך הרבה יתרונות על פני סוגים אחרים של מדפים. לדוגמה, הם דורשים פחות שטח רצפה מאשר מתלים למשטחים וניתן לערום אותם עד לגובה של 20 רגל. מתלים מפלדה על גלגלים הם גם אפשרות אם אתה צריך יותר ניידות או צריך להעביר את המוצרים שלך לעתים קרובות.

חברת אריזון מתקני תצוגה
חברת אריזון מתקני תצוגה

חברת אריזון היא חברה ותיקה בתחום מתקני תצוגה לחנויות ואביזרי תצוגה. קיים ניסיון של שני עשורים מספקת פתרונות תצוגה לעסקים חנויות וסופר. מגוון מוצרי התצוגה, מידוף וסטנדים לחנויות, בובות תצוגה, וציוד נלווה. לפרטים והזמנות מוזמנים לצור איתנו קשר.

תוכן עניינים

פתרונות מידוף לעסקים